YVLO-ZwangerFit® Huissen MoederFitYVLO-logo

actieve lessen in groepsverband

ZwangerFit Zwangerschap - Huissen

MoederFit - Fit Ball

MoederFit – Fit Ball

(B)Lijf in beweging ook na je bevalling

  • Ben je ten minste 4 weken geleden (na een keizersnede ten minste 6 weken geleden) bevallen?
  • Wil je na je bevalling onder begeleiding werken aan je conditie?
  • Wil je werken aan je algehele spierkracht, maar vooral de buikspieren en bekkenbodemspieren weer versterken? Dus trainen op bekkenstabilisatie?
  • Wil je gezellig in een groep met zwangere en/of pas bevallen vrouwen trainen, maar wel op je eigen niveau?
  • Wil je zelf bepalen hoelang je meetraint?

Dan is YVLO-ZwangerFit®echt iets voor jou!

Het is raadzaam te starten met de YVLO-ZwangerFit® na de bevalling (MoederFit of BabyFit) voor de opbouw van een goed ‘spiercorset’ alvorens het ‘oude’ sportleven weer op te pakken. Door direct na de bevalling weer te gaan trainen bouw je de conditie en spierkracht weer goed op.

Ook als je niet deel hebt genomen aan de YVLO-ZwangerFit® in de zwangerschap kun je deel nemen aan de training na de bevalling! Wel starten we dan altijd met een intakegesprek. Je kunt deelnemen tot 9 maanden na je bevalling.

Je krijgt korting op een cursus Shantala Babymassage als je deze ook bij mij volgt!

Cursusinformatie