YVLO-ZwangerFit® Huissen BabyFitYVLO-logo

BabyFit.1

BabyFit.2

Trainen samen met je baby is plezier voor twee! 

(B)Lijf in beweging ook na je bevalling:

  • Ben je ten minste 4 weken geleden (na een keizersnede ten minste 6 weken geleden) bevallen?
  • Wil je na je bevalling onder begeleiding werken aan je conditie?
  • Wil je werken aan je algehele spierkracht, maar vooral de buikspieren en bekkenbodemspieren weer versterken? Dus trainen op bekkenstabilisatie?
  • Wil je overdag trainen, in ieder geval tijdens je Zwangerschapsverloftijd?
  • Wil je je baby meenemen en samen met je baby oefeningen doen?

Dan is YVLO-ZwangerFit®BabyFit echt iets voor jou!

Het is raadzaam om te starten met YVLO-ZwangerFit® na de bevalling. Bijvoorbeeld door MoederFit of BabyFit te volgen. Na de bevalling helpt het bij de opbouw van een goed spierkorset voordat het oude sportleven weer opgepakt wordt. Ook handig in je zwangerschapsverloftijd: de BabyFit-trainingen zijn overdag!

Ook als je niet deel hebt genomen aan de YVLO-ZwangerFit® in de zwangerschap kun je deel nemen aan de training na de bevalling.